Body se neduplikují a více cest vedoucích jedním bodem se u průběžných
hranic používá docela v hojné míře.
V případě oploceného lesa bych nakreslil jen plot a použil ho pro
multipolygon lesa v roli outer (stejně jako případnou sousedící louku) - o
tom jestli to tak má být je podstatná část předchozí diskuse.
LM_1