zdar,

> vzhledem k tomu, že jde o celosvětový problém, nemyslím si, že má valný
> smysl diskutovat o tom jen na talk-cz.

není od věci si prvně probrat představu, jak bychom to chěli tady my, než se s
tím vyleze do globální diskuse ... ostatně ani po létech praxe ještě stále
nedokážu v angličtině přemýšlet stejně jako v češtině

> Osobně si hlavně myslím, že pokud by se mělo něco přidávat do OSM, měl by
> požadavek přijít hlavně od autorů navigací

dovolil bych si nesouhlasit, požadavky by měly přicházet především od
uživatelů (ano, autoři navigací je mohou dobře reprezentovat, resp.
přeformulovat praktickou potřebu na požadavek jak to má technicky vypadat, ale
tak trošku se mi zajídá přístup "já to programuju, tak já vím nejlíp, co je
pro uživatele dobré")

> Např. my v Prahou na kole intenzivně přidáváme tag surface,

a díky za to, jen tak dál!

K.