Ahoj!

> *** chci tím říct, že adresní body mají být formou pouze body a mají
> obsahovat jen adresní tagy (nikoliv POI). Umístěné mají být nad
> reprezentativní budovou (problém vazby budova adresa M:N).

Myslete trochu na ty chudaky co se snazi osm data pouzivat.

Ano, je mozne spocitat ktera budova obsahuje dany adresni body... ale neni to
uplne primocary
program, a muze tam nastat spousta "zajimavosti".. jako treba neuzavrena budova.

A kdyz chci zjistit adresu restaurace (POI), hledat kvuli tomu obrys budovy a
prohledavat,
ktery adresni body lezi v obrysu... mi prijde zvrhle.

Ano, s dostatecnou motivaci bych to mohl napsat, ale.. kdyz tech implementaci
bude vic (bude),
budou se v okrajovych pripadech chovat jinak (spatne!).

Ty vazby by v datech mely byt. Muze je vyrabet/kontrolovat nejaky automat, ale
nutit kazdyho
uzivatele mapy aby si to naprogramoval neni hezke.

Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html