Ahoj komunito

 Jak už jsem psal nedávno, byl jsem na svoji záškodnickou činnost ( import
dat Ruian z uživatelského účtu)  upozorněn P Normanem. Po založení
dedikovaného účtu a pár importech jsem byl bloknut s následujícím
vysvětlením.

would you please, *before* continuing any of your imports, e-mail
d...@osmfoundation.org and explain how you have conformed to our import
guidelines (see http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import)? I couldn't find
any discussion about your proposed import on the imports@ list and the
source of your data is unclear.

Frederik Ramm
OSMF Data Working Group

Vzhledem k mojí neochotě se někam registrovat a ještě menšímu
diplomatickému umění něco vysvětlovat bych tuto ne/milou povinnost
přenechal někomu jinému. Třeba už je někdo registrován a jeho angličtina je
lepší než ta moje. Ani nevím co a jak vysvětlovat e-mailem.
Hlásí se někdo dobrovolně?

M.D.