Ahoj,
tak pro změnu nová verze RUIAN traceru - poslední před definitívním
sloučením s LPIS modulem.

Hlavní změna je, že nově na vše stačí jen jedna klávesová zkratka a to "t".
První stisknutí zapne režim trasovače, druhým a dalším stisknutím se přepíná
mezi povolenými moduly. Povolené moduly lze nastavit v nastavení pluginu.
Aktuálně dostupné moduly: Classic a RUIAN.

Ve výchozím stavu je zapnut pouze RUIAN modul. Kdo bude potřebovat, může si
zapnout i classic modul. Mimochodem, používá to někdo? Já to už dlouho
nezkoušel a nevím, jestli to ještě stále funguje :-D

Jo a taky jsem trochu vylepšil ikonky trasovače, aby byly lépe vidět na
tmavém pozadí.

Další fází bude přidání modulu LPIS - s tím, že bude ve výchozím stavu
vypnutý (alespoň prozatím).

Zdrojáky jako vždy: https://github.com/mkyral/josm-tracer/commits/ruian
Binárka: http://www.kyralovi.cz/tmp/josm/beta/Tracer.jar

Vyzkoušejte a dejte vědět, jak se vám to libí nebo nelíbí a co by ještě
chtělo vylepšit nebo snad dokonce opravit ;-)

Díky,