Ahoj,
tak mi to nedalo a hned jak byl čas, tak jsem se na to vrhnul. (Manželka
teda nebyla moc ráda ;-) )

Přihodil jsem tam i LPIS modul, takže teď je vše v kupě. A musím říct,
že to je teď luxus. Jen mačkám "t" a klikám na pole nebo domečky - podle
toho co je právě potřeba.

Zdrojáky: https://github.com/mkyral/josm-tracer/tree/plpis
Binárka: http://www.kyralovi.cz/tmp/josm/beta/lpis/Tracer.jar

*Důležité:* LPIS modul je zatím vypnutý je potřeba jej povolit.

Mohl jsem to mít i dříve, ale zdržel jsem se přepisem parseru JSON z
org.json na javax.json - po sloučení větví "ruian" a "plpis" se mi to
nechtělo zkompilovat a už jsem zapomněl jak jsem jej posledně
přesvědčil, aby si tu knihovnu sebral :-D
No nic, stejně bych to musel udělat. Akorát jsem na to zapomněl.

Marián