Ahoj,
většina chráněných památek na Wikipedii má v infoboxu (což je s trochou
šikovnosti roboticky zpracovatelný údaj) údaje o kódu ÚSOP (tj.
identifikátor v NATURE rejstříku AOPK) - tj. je zcela jasný, jak správně a
ideálně provázat články s chráněnými územími na OSM - ale fakt nevím, zda
se s tím počítalo v OSM (a myslím, že ne-e).

Případně, po "troše" ruční práce by se snad dalo navázat OSM na Wiki
(potažmo Wikidata) přes relaci OSM. Ale dělat bych to úplně nechtěl.

Navazoval jsem (celkem nedávno) "sousedící" obce k daným obcích na
wikidatech - takže to jde poměrně slušně i s pomocí názvů obcí (chyb v těch
cca 6500 obcích bylo cca 20) - ale musí se opatrně. :/

A k hlavě 22 na wiki (??), co je podle tebe špatný název? Názvy z valné
většiny vycházejí (odhaduju snad 99 %) z resjstříku AOPK - u novějších jsou
často zdrojovány nebo aspoň je vycházeno ze zřizovacích listin (vyhlášky
kraje, mnisterstva). A určo by se dalo případně i stáhnout roboticky ty
názvy z kategorií - to bych případně mohl nějak provést - to by snad nemělo
být tak náročné - jen mi prosím případně řekni v jaké to chceč podobě.

např.:
název PP na wiki; okres; ... ?

J.

> [...]
> http://www.openstreetmap.org/changeset/25765401
>
> Tedy v dohledné době hurá na PP a potom NPR. Asi jsem na to měl jít od
> začátku přes overpass api (ještě mi spíš teče mlíko z brady co se osm týká).
>
> Wikipedii automaticky, jakpak by se to dělalo? Teď mě to moc nenapadá,
> jelikož je tam trochu hlava 22 - podle špatného názvu hledám na wiki, někdy
> s trochou fantazie, najdu něco co k tomu patří a z toho poznám správný
> název, ten dopíšu. Asi by se dalo udělat nějaké mapování osm<->wiki, ale to
> znamená sehnat někde seznam těch PP na wiki, což znamená...?

>>> 2) kontrola diakritiky (ano, všechny ručně... au)
>>> 3) přetagování prázdných rolí cest na outer (automaticky)

S pozdravem,
Jirka Sedláček
---
jirisedla...@gmail.com