Dobrá práce, ten kód eea:cdda:sitecode je jediný, co tam je - nejsou tam i
další data z toho cdda, teď jsem na to koukal a v tabulkách je i
site_code_nat, což je náš národní kód (a ten už na wiki je - to je ten úsop
kód) - přes to by to asi šlo.
Ale teda, to jejich CSV je tak nějak hrozný, nechce se mi na nějaký rozumný
rozebrání psát nic složitýho.

Jen tak mimochodem, myslíte, že by bylo zajímavý mít ten CDDA site code i
na cs Wiki? Kdybych se hodně snažil, tak bych to do toho infoboxu asi byl
schopen nějak nasypat (ale bylo by to blbý, zpracovat se to jakžtakž dá,
ale něco tam rozumně přidat do každého článku - to je dost k prdu. Ale asi
by to šlo, jen by to asi nějakou dobu trvalo. :/

J.

S pozdravem,
Jirka Sedláček
---