Dne 19.11.2014 17:18, Martin Švec - OSM napsal(a):

> Jo, určitě. To jsme probírali už v září, že přesouvat se může jen
> landuse=forest tag. Další typy
> landuse by se musely prozkoumat.

Ohledně zobecnění na další multipolygony by asi stálo za to se podívat
na kód osm2pgsql, který tohle obstarává. Před rokem jsem se trochu
šťoural v jednom bugu [1], který s tím souvisí - tenkrát jsem docela
načetl kód, co to obstarává. Pokud se něco nezměnilo, tak to není moc
ideální, ale funguje to ve většině případů. Myslím, že pokud by se takto
přetogovalo vše na new-style, tak jedině dobře. Je možné, že občas bude
výsledek ne úplně ideálně správný, ale aspoň bude shodný s tím, jak se
to chová teď, protože většina lidí stejně nejprve importuje OSM data
přes osm2pgsql do postgisu a pak s nima pracuje dál.

S pozdravem,
Petr Morávek aka Xificurk

[1] https://github.com/openstreetmap/osm2pgsql/issues/80