On Sun, Mar 08, 2015 at 07:38:59AM +0000, Jachym Cepicky wrote:
> Ad 3d - myslíte osmbuildings? To ale není 3d osm afaik. Ale hezký to je.
> Nebo něco jiného?

Mě v mysli vyvstalo tohle:
http://demo.f4map.com/#lat=50.0673912&lon=14.4428975&zoom=13&camera.theta=0.9

> Pánové, mám ale z téhle diskuze pocit, jako by se někteří nemohli odpoutat
> od "národních zájmů". OpenStreetMap.org je přece pro celý svět a že my se
> shodneme na tom, že značky jsou jeden z největších highlightů našich dat,
> neznamená, že to zajímá zbytek světa. Osm.org má výchozí mapu namířenou
> proti googlu, ne KČT. A už i. Tak je dost přeplácaná a znám hodně lidí,
> kterým se nelíbí.

Mě zrovna žádné světové nápady nenapadají, tak dávám lokální.

Navíc myslím, že se všichni shodli, že turistiku nechceme na defaultní, ale
jako
layer, stejně jako je teď cyklistická.

--
S pozdravem Ladislav Láska                          <la...@kam.mff.cuni.cz>
Katedra Aplikované Matematiky, MFF UK               tel.: +420 739 464 167