No,... jak bych ti to jenom sdělil :-). Spíš ne. Ale +1 za OpenPoiMap. Je na
tom
asi ještě hodně práce, speciálně je nutné mít něco, co se dá používat globálně
(když si zapnu jenom pár kategorií, mapa na zoomout je nepoužitelná...

Ale zase jsem netušil, že je na žižkově kemp!

On Sun, Mar 08, 2015 at 05:34:58PM +0100, Marián Kyral wrote:

> A čte vůbec někdo WeeklyOSM? :-)
>
> http://openpoimap.org/
> http://waypointer.info/
>
> Tohle by se taky mohlo nějak rozumně integrovat na hlavní stránku. Je
> fajn, že v renderu vidím, že v místě je restaurace, ale v OSM toho může
> být více - web adresa, otevírací doba. A na to se hodí interaktivní
> vrstva. Jsme ve věku počítačů - nemusíme lpět na provedení papírových
> map. Máme možnosti jak to rozhýbat.
>
> Marián

S pozdravem Ladislav Láska                          <la...@kam.mff.cuni.cz>
Katedra Aplikované Matematiky, MFF UK               tel.: +420 739 464 167