---------- Původní zpráva ----------
Od: Miroslav Suchý <miros...@suchy.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 26. 6. 2015 8:37:35
Předmět: Re: [Talk-cz] Je možno kopírovat z jiných map?

"Dne 26.6.2015 v 08:19 Jachym Cepicky napsal(a):
> ale jeji kartograficky zakres do mapy uz jo, proto sice muzeme kreslit
> znacke z terénu do osm, ale ne prekreslovat z jinych map

No ale podle toho predchoyiho dokumentu a i dle definice [1] je to prave
jenom ta znacka, ten graficky prvek a ten rendering. Ta samotna
informace (napr. ze tento dum je restaurace se jmenem To-a-To) uz ale ne.
Takze velmi IMHO ten fakt ze nekde je restaurace s timto jmenem muzes
prekreslit do sve mapy aniz bys porusoval AZ.

[1] https://www.vugtk.cz/slovnik/1117_kartograficke-dilo
"

To možná můžeš, ale ještě před tím, bych si někde (třeba na webu) ověřil, že
ta restaurace ještě pořád existuje. To že má restaurace webové stránky ještě
neznamená, že je otevřená ;-)

Speciálně některé restaurace neustále mění majitele, název a koncepci. K
čemu je mi informace v mapě, že tady a tady je restaurace, když tam přijdu a
zjistím, že už je několik měsíců (let) zavřená?

Marián

"
Mirek