Ahoj,
v tom druhem bode, bych asi pridaval okaz na wikipedii
spise k amenity= nez k building= (leda by clanek byl o te samotne budove).

V prvnim bode bych wikipedii pridaval na place, mluvi-li se o meste/vesnici.
A na boundary, pokud se mluvi treba o kraji, co republice.
Pripadne duplicity, asi nicemu nevadi.

 Dalibor