Ahoj,

super, něco si označím. Jenom mě tak napadá, lze nastavit menší velikost
čtverců? Myslím totiž na Prahu a její milion cyklostezek; v současných
turistických čtvercích je třeba celé staré město v jednom čtverci.

On Tue, Feb 23, 2016 at 11:29:57AM +0100, Miroslav Suchý wrote:
> Tak cyklostezky na taskmanovi jsou žívé - můžete značit co je hotové.
>   http://taskman.poloha.net/project/3
> Akorát vás prosím zbytečně nerozdělujte čtverce jenom proto abyste mohli
> označit nějaký malý čtverec že tam nic není.
>
> Mirek

S pozdravem Ladislav Láska                          <la...@kam.mff.cuni.cz>
Katedra Aplikované Matematiky, MFF UK               tel.: +420 739 464 167