Dne 23.2.2016 v 13:29 Jan Breuer napsal(a):
> Nojo, ale pak ti to přeškrtne to "split" "You cannot split this task
> more" a minimální velikost čtverce je 3x3km, což může být v některých
> situacích málo. O to tu myslím jde, ne?
> http://taskman.poloha.net/project/1#task/847

V drtive vetsine pripadu cvercem 3*3 km pujde jedna max dve trasy.
Tohle je extremni pripad bych rekl, ale i tak jsem tam napocital cca 5
tras a 6 rozcestniku. Tj. nic co by se nedalo behem jednoho vyletu
zvladnout.
A samozrejme je mozne delat to co delame u pesich tras, tj. ze do cverce
napises:
  A242 v tomto cverci je zkontrolovana
nebo
  Vsechny trasy ve cverci jsou zkontrolovane, chybi akorat rozcestnik z
Rasinova nabrezi
A nekdo jiny to pak dokonci. Nebo ty sam nekdy pozdeji.

Zkratka - mensi ctverce nejdou. Je to omezeni v taskmanovi. A je to snad
i dobre, protoze jinak na takto velkem uzemi pak ten JS dava prohlizeci
zabrat.
Napriklad ten taskman s pesimi trasami se na domacim pocitaci natahuje
pekelne dlouho a to oznacovani musim delat na firemnim notebooku, ktery
ma vice pameti. :(

Mirek