Dne 28.2.2016 v 08:33 Jan Breuer napsal(a):
> Říkal jsem si, že by na to přeci mělo jít použít construction [1] ale
> tam přesně je napsáno, že pro krátkodobé uzavírky se to nemá používat a
> místo toho použít podmíněný zákaz [2] takže něco jako
> vehicle:conditional=no@(Jan-Mar)
> ale nepřišel jsem na to, jak pomocí opening_hours [3] zadat i rok, aby
> tomu někdo rozuměl.

Já si vybavuji takovéto tagy v okolí Brna - mazal jsem je když už bylo
po akci a silnice byla průjezdná.
Ale taginfo daává spoustu příkladů kde je uvedené datum včetně roku:
  https://taginfo.openstreetmap.org/keys/vehicle%3Aconditional#values

BTW: Bylo by fajn mit automaticky nastroj na mazani uz expirovanych
uzavirek.

Mirek