Ahoj,

to jsi Mirku nakousl téma, které jsem chtěl napsdat už dříve, ale prostě
není čas...

Cyklotrasy a cyklostezky jsou u nás tak husté, že je v nich větší "chaos"
(počtem operátorů, typů, způsobem značení, motivací vzniku...), než u
turistických tras.

Rozcestníků nebo cedulí, které bychiom za "rozcestníky" mohli považovat, je
tak fatálně obrovské množství, že je nemožné a asi i neúčelné je VŠECHNY
fotit.

Nemyslím si, že má CZ OSM komunta personální sílu zvládnout projekt
zmapování všech cyklistických tras na území ČR a už vůbec ne cestou mapování
rozcestníků tak, jak je tomu u projektu turistických tras. Je otázkou, zda
by to šlo jinou cestou (např. myslím, že cyklotrasy i cyklostezky vedené po
místních komunikacích, musí mít nějakou "oficiální trasu a číslo" schválenou
nadregionálně, tedy nějakým ministerstvem).

Myslím, že jsme schopni zvládnout toto mapování pouze tak, že se omezíme
pouze na stezky operátora KČT, protože u těch víme, co je to rozcestník, kde
jej hledat a také to, že jejich fotky mají pro nás určitý význam.

vop