On 2016-04-07, 14:38 GMT, jzvc wrote:
> Par tech rekneme "lozenych" jsem i zavrel. Horsi je to
> s takovyma, kde clovek vi co zadatel chce, ale informaci je
> malo (napr ze je spatne rychlost, ale neni jasne odkud kam).

U bugů tomu říkáme NEEDINFO, ne? Prostě se zeptej a pokud
neodpoví (nebo je to anonym, takže není kam se zeptat) tak má
asi smůlu. Notes by neměly být sklad nesplnitelných přání, ale
nástroj na vylepšení OSM.

Matěj

--
https://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mc...@ceplovi.cz
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

See, when the GOVERNMENT spends money, it creates jobs; whereas
when the money is left in the hands of TAXPAYERS, God only knows
what they do with it. Bake it into pies, probably. Anything to
avoid creating jobs.
    -- Dave Barry