Ahoj, měl bych dotaz na lidi kolem projektu openstreetmap.cz:
Vrstevnice které jsou součástí map si zpracováváte sami, nebo stahujete
předpřipravené z nějaké služby?

Zkoušel jsem do svých mobilních map (postavených nad OSM Scout knihovnou)
přidat vrstevnice, použil jsem Srtm2Osm tool pro vytvoření vrstevnic z SRTMv2
dat od Nasa. Vše vypadalo vpořádku, dokud jsem nezkusil Alpy, kde jsem narazil
na tyto podivnosti:
http://www.karry.cz/files/ContourLines_bug.png

Na OSM wiki jsem se dočetl že SRTM data mají tento problém na místech kde byl
sníh :-( Chtěl jsem vyzkoušet použít novější data (SRTMv3), ale pro ten jsem
zatím nenašel funkční nástroj...

Když se podívám na openstreetmap.cz, třeba na vrstvu zimní sporty tak tento
problém se ve vrstevnicích nevyskytuje...

Poradíte prosím jaký zdroj a nástroje použít pro dokonalé vrstevnice?

Díky, Lukáš