Děkuji za shrnutí. Můj problém spočívá právě v tom dávkovém zpracování.
SRTMv4 vyžaduje pro stažení ověření účtem, což jsem ještě schopen do Srtm2Osm
dopsat. Ale pokud i SRTMv4 obsahuje "černá místa" v nějaké větší míře, bylo by
vhodné provést nějakou interpolaci...

A s tím už se mi dělat nechce a raději bych sáhnul po hotovém řešení ;-)
Ale o žádném nevím. Zároveň vidím webové mapy které mají ṕerfektní
vrtevnice...

Lukáš