Zdravím všechny,

na několika místech jsem si všiml defektního vykreslování domovních čísel přes ikonky POI na mobilu (mapniku se to netýká). Z části proto, že to nejde triviálně odstranit a z části proto, že mi to nepřijde zrovna vhodné bych to chtěl nadhodit zde. O co jde: s tím, že je možné přiřadit adresu místo cestě (celému domu) jen uzlu (označení vchodu nebo tak nějak) se nedá moc polemizovat, to je celkem OK. Proč ale mít uzel s adresou a tu adresu mít ještě zduplikovanou na POI hotelu či restaurace? Mě osobně to nedává smysl. Je to i v okolí a našel jsem to i v Plzni. Prosím o názor, případně vysvětlení.

Příklad:

hotel v Rokycanech->

adresní bod: http://www.openstreetmap.org/node/2304934456

POI hotelu: http://www.openstreetmap.org/node/2444388930