Ahoj,
jo, kvůli tomu editu jsem ten dotaz vznesl; neber si, prosím, zásah do
"svých" dat osobně - kdybych chtěl být "velice aktivní," prostě bych to
přeplácl a neptal se.

Nesouhlasím s tím, že u klíče, kde je explicitně uvedeno "ele nemá být v
ničem jiném než v metrech" povede uvedení v metrech k rozbití mapy; tady
vidím zásadní rozdíl oproti maxspeed.

Nicméně co s tím? V letectví se užívají stopy, jistě - ale tím pádem máme
týž tag v různých jednotkách, odlišený jen pomocí '.

Zdar,
Honza "Piškvor" Martinec

Dne 13. 3. 2017 14:38 napsal uživatel "jzvc" <j...@tpfree.net>:

Dne 13.3.2017 v 10:06 Dalibor Jelínek napsal(a):

Ahoj,
> za me bych to asi opravoval na metry. At je v tom poradek.

Poradek v tom je, pokud je to na drahach, tak rozhodne neopravovat, navic
to obsahuje (melo by) apostrof, coz jednoznacne rika, ze to sou stopy.

Jinak koukam ze zrovna uvedenej pripad uz nekdo velice aktivne zmenil ...
to tak maximalne povedek tomu, ze ten udaj je naprosto k prdu. Metry se pro
tenhle ucel nikde na svete nepouzivaj. Sem zvedav, kdy zacnete prepisovat
omezeni rychlosti v US protoze je v majlich.

Jediny co tim docilite je rozbiti mapy.