Ahoj,

Trochu jsem o tom přemýšlel, a asi nakonec přece jen souhlasím s Jezevcem -
elevation na runway se nijak jinak než s feet ASL nepoužívá, na rozdíl od
ostatních ele.

Sice je to nečekaný v datech, ale asi to lépe popisuje situaci
on-the-ground.

Zdar,
HPM

Dne 13. 3. 2017 2:51 odp. napsal uživatel "Jan Martinec" <j...@martinec.name