On 2017-03-21, 12:16 GMT, Vladimír Slávik wrote:
> Taginfo ukazuje dvakrát czech_brethren, dvakrát celý název
> včetně mezer atd. a dál jsem se nedíval.

Za všechno můžou čeští bratři. Mezi protestanty jsou tak
populární, že každá druhá česká protestantská denominace má
nějakého bratra v názvu:

    * Českobratrská církev evangelická (Evangelical church of
      Czech brethern; tam je ještě další problém, že Evangelical
      v angličtině není totéž jako evangelický v češtině)
    * Církev bratrská (Church of brethern)
    * Jednota bratrská (Unity of brethern)
    * dokonce i Bratrská jednota baptistů (Baptist Union in the
      Czech Republic.)

a určitě jsem na někoho zapomněl.

Matěj

--
https://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mc...@ceplovi.cz
GPG Finger: 3C76 A027 CA45 AD70 98B5  BC1D 7920 5802 880B C9D8

Of course I'm respectable. I'm old. Politicians, ugly buildings,
and whores all get respectable if they last long enough.
      --John Huston in "Chinatown."