Jak už jsem zmiňoval na srazu, mám za to, že je možné sledovat změny wiki
stránek do jisté míry automaticky. MediaWiki má API, které umí minimálně
vrátit seznam změněných stránek.

Viz https://www.mediawiki.org/wiki/API:RecentChanges pro dokumentaci

a http://wiki.openstreetmap.org/w/api.php?action=query&list=recentchanges&;
rcprop=title|ids|sizes|flags|user|comment&rclimit=30 jako praktickou ukázku
takových změn

Domnívám se, že by bylo možné naprogramovat nějakou aplikaci, která by
pomohla při sledování změn a jejich zapracování do CZ wiki. Klidně bych se
toho chopil, kdybych měl víc času.

--

Severák

 ---------- Původní e-mail ----------