> Celkově vzato je to celkem reálný zmapovat a až na solitérní blbce by ty
> firmy asi i byly rády, protože jim tam nebudou bloudit kurýři po areálu
> (adresy totiž bejvaj dos divoký skoro jako v Africe - něco jako Areál
> ten a te, severní vjezd třetí ulice hala B2 (zvoňte vzadu).) Mimochodem
> mám pocit, že právě takhle nezmapovanost je kromě ožralů jediný důvod
> proč tam maj ty vrátný :)  Hezké industriální mapování

+1, aktuální včerejší zkušenost Brno - Modřice, Evropská 840, v baráku s
velkou cedulí DHL jsem vlezl do vchodu označeného 840, vrátnej jakože co tam
chceme, někomu volal, předal ať se domluvíme, dozvím se "ale to máte DHL
Express, to musíte z druhý strany", vrátnej upřesnil, že přes závoru kolem
budovy vrata 27 ...

no neměl jsem energii ty vrata domapovávat[*], ono hlavně by to k ničemu
nebylo, pokud to sama firma v kontaktu neuvádí, ale souhlasím, že kdyby se to
dalo dohledat, tak by to bylo moc fajn

[*] nicméně chtěl jsem aspoň opravit rychlost na Brněnský, a když to jdu
editovat, tak vidím, že mě Kamil o den předběhl, díky ;-)

K.