Nikdo netvrdí, že je to k ničemu. K ničemu jsou ale ty poznámky s výzvou k
zmapování.
To je podle mě totiž reálné jen, pokud se člověk už na místo z nějakého
důvodu dostane. Nedovedu si představit, že se pohrabu přes vrátnici s
odůvodněním "jen si to tu jdu zmapovat, zatím ani moc netuším kdo všechno
tu je". Ale třeba jsem to jen já :)