---------- Původní e-mail ----------
Od: majka <majka.zem+t...@gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 2. 11. 2017 13:04:35
Předmět: Re: [Talk-cz] multipolygony a cesty v lese
"

Beru, že ty multipolygony mají svoje nevýhody, ale používají se běžně.
Netuším, proč zrovna u lesů by měly být špatně, resp. obdobně by pak měly
být špatně třeba i pole apod. Tím by ovšem třeba import z lpis ztrácel
absolutně význam. Ne že bych ho používala běžně, ale občas se hodí použít to
k překreslení stavu, pokud se v okolí hodně staví apod. Dají se pak podle
toho najít přesněji hranice nové zástavby, nové ulice a silnice, pokud je
ještě neukazuje katastr a RUIAN.

Řekla bych, že ta snaha rozdělit to cestami vychází z "nové" snahy
vykreslovat silnice ne jako linie, ale jako plochy, navíc slepené k sobě.
Pak by to mělo logiku, protože jinak to bude hrozné udržovat.

Uživatel fell je otázka sama o sobě - "řádí" všude možně. Otázka je, co s
tím. Osobně bych byla pro to, ho v Čechách zatím trochu usměrnit, pokud mapu
tedy nechce udržovat sám...

"

Je to nějaký šílenec. Na každou drobnost dělá extra changeset. Nedávno mi tu
myslím taky něco zeditoval (a blbě), ale už si nevzpomenu, co to bylo. Dělá
těch změn tolik, že se konkrétní blbě hledá. Mám pocit, že jsem mu tu změnu
okomentoval a on na ni neodpověděl. Neví někdo, zda je někde seznam
changesetů, které jsem komentoval? V profilu na OSM nic nevidím :-(

Ad multipolygony)

Podle mne záleží na konkrétní situaci, hlavně na šířce cesty a zda je kolem
hned les nebo ještě křoví. Ono ve své podstatě, je možné mít v multipolygonu
více outer cest, takže i když to bude rozděleno na jednotlivé kousky podle
cest, tak to pořád může být multipolygon.

A uživateli fell3 bych odpověděl, že německy neumím, ať příště píše anglicky
a doporučil mu, aby si nastudoval relace a multipolygony ;-)