Tak odpovedel nemecky, jsem mimo i s automatickym prekladacem. Klidne se toho
nekdo ujmete s tim, ze ja nemcinu neovladam. A klidne se optejte na zdroj, je
to zrovna ten bazen, ktery na bingu neni videt.

Z automatickeho prekladu teda vyletelo, ze to dela i kvuli hasicum. Hasici maji
zdroje pozarni vody uvedeny v pozarnim radu mesta
http://www.kraluv-dvur.cz/assets/File.ashx?id_org=7294&id_dokumenty=97138
viz strany 12 a 13 a z nej to maji snad i nekde u nich, aby bez vahani vedeli
kam jet a nemuseli nic hledat

nejsem hasic, ale pochybuju, ze se budou koukat na OSM, kam mohou jet jeste pro
vodu. Kdyz u mista pozaru zjisti pristupny a naplneny bazen tak ho treba
vycucnou, ale pochybuju ze budou podle OSM koukat kde by jeste mohly byt bazeny
– na tohle neni OSM tak kvalitni ze vsechny bazeny existuji, navic je otazka
jestli by se k nemu tak snadno dostali s potrebnou technikou a jestli by v nem
zrovna byla voda. Taky je otazka jestli by se jim vyplatilo u bazenu zrizovat
cerpani, ten vycerpaji relativne rychle a museli by se pak stehovat. U
cerpacich stanovist tam maji mnohem vetsi jistotu nez u bazenu z OSM ze tam
voda byt musi, kolik ji tam musi byt, musi tam byt pristup – normy rikaji jak
daleko a jaka ma byt volna plocha, aby se tam otocilo auto apod. A kdyz je to
velkej maler ze by nestacil rybnik tak snad prijede hasicu tolik, ze uz si
zajisti dopravu treba trochu dal z reky. To jsou podle me vetsi priority v OSM.

Ostatni jsem z automatickeho prekladu nepochopil. Kazdopadne me slo o to, ze
kdyz si data stahnu do GISu a chtel bych pro turisty udelat mapu bazenu, kde se
u nas mohou vykoupat, tak by se asi majitelum ani turistum nelibilo, ze by je
ta mapa vedla na zahradni bazeny.

Tak jestli nekdo navaze, ja s nemcinou koncim, ale to access private bych tam
rad videl - bud zahradni bazeny uplne pryc nebo otagovane ze jsou soukrome ....

PB