zdravím,

> Nabízím varianty vše *smazat* nebo všude doplnit access=*private*, na
> vyjádření názorů Vám dávám do konce ledna.

za mě *ne*mazat, pokud tam není nějaký formální problém - padla otázka na
legalitu zdrojů?

namátkou jsem malý vzoreček skouknul (Brno, Znojmo) a vše sedělo na ortofoto,
navíc v 3D pohledu bylo zjevné, že nejde o věci, které se na podzim sfouknou,
nebo koi bazénky

- pokud někdo píše ve smyslu "většina je špatně", mohl by prosím být
konkrétnější, kde našel chyby, abychom potom případně věděli, co opravovat?

K.