S dovolenim jen nektere veci, doufam, ze kontext zustane.

>- přinejmenším by bylo vhodné vysvětlit, proč by takové pravidlo mělo platit,
>a za jakých okolností ... jinak tedy, když už argumentujeme ad absurdum jako s
>těmi dětskými stany, bychom mohli říci, že třeba takové hranice také nijak
>spojené se zemí nejsou, v reálu takové čáry prakticky vůbec neexistují, tak
>pojďme smazat z mapy hranice ...

Zkus si nekde vykopat hranicni meznik (vtip...)
Mel jsem za to, ze se bavime o objektech, budovach, technologiich,
komunikacich... ne o spravnich hranicich (napriklad).

>na jednu stranu fajn, že z tebe mluví zkušenost, na druhou stranu potřeby a
>postupy v komerční sféře se dosti často a dosti často zásadně liší od potřeb v
>hobby projektech (že tyto pak mohou být komerčně vy/zne-užity je věc jiná) -
>kdyby byli zakladatelé OSM spokojeni s nabídkou od těch, co se tím živí,
>zjevně by OSM vůbec nevznikla, že

On to neni pristup komercni sfery, kdyz se daval dohromady ZABAGED, delal jsem
jeden den "domorodeho pruvodce" chlapkovi z katastru. Prijel s leteckou fotkou,
chodili jsme po arealu a on nemilosrdne vyskrtaval vsechno, co bylo
kontejnerem, bunkou, odlozenou technologii a podobne. Prave podle te
pravdepodobnosti toho, co tam bude za rok. Zitra tady totiz muze byt krater a
ne krajina. Ale pravdepodobnost, ze tam zitra bude Trojska lavka je o neco
vyssi, nez ze tam bude ta maringotka (a presto to nevyslo, to je ta mrcha
pravdepodobnost). Kdyz to zjednodusim do absurdna, "minimum prostredku na
maximum uzitku". Za tech vic nez dvacet let uz jsem byl nejednou svedkem toho
jak nekdo navrhne super postup a system jak zmapovat kde co, jen uz trochu
nedomyslel jako k tem datum prijit a hlavne (a to je i tenhle pripad), jak je
udrzet alespon trochu relevatni. Takze ano nechme tam bazeny. Ale smirme se s
tim, ze uz ted je to tezce neaktualni, protoze je leden a vetsina tech bazenu
je sro
 lovana v
  kulnach. Nektere pujdou v kvetnu ven na to same misto, nektere jinam a
nektere vubec. Kdo se hlasi, ze to projde?

Aby bylo jasno, jen jsem spitl svou zkusenost, to jestli bude brana v potaz ci
nikoli mne pri patku nerozhodi, na to uz jsem podobnych "stretu" prosel moc :-)

Ahoj
J.