---------- Původní e-mail ----------
Od: Marián Kyral <mky...@email.cz>
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 20. 2. 2018 0:06:29
Předmět: Re: [Talk-cz] Schránky - statistiky (aka progress meter ;) )
"Dne 19.2.2018 v 23:42 majka.zem+t...@gmail.com napsal(a):

> Vypadá to moc pěkně, musím nás pochválit :)
>

> Drobná připomínka:
> Moc věříme datům v OSM. Schránka 37271:309 (ZOO Ohrada) má špatně uvedené
číslo ref - asi můj přehmat. Tváří se přitom spokojeně (zelená), jen ukazuje
posun o skoro 40 km. Zítra na to kouknu.
> Možná by ale stálo za to, na velké posuny v řádu km nějak víc ukázat.
Obvykle to znamená nějaký problém, běžná taková chyba není.

Jo, to je v plánu. Jen nevím, jestli to zítra (vlastně už dnes ;-) stihnu)
"

Sice jsem to nestihl realizovat, ale trochu jsem to promýšlel. V POI-
Importeru zavedu maximální povolený posun (1km?), u větších vzdáleností
nebudu OSM souřadnice přebírat a do statistik přidám informaci o tom, že
posun je podezřele velký. Nic lepšího mne nenapadlo.

Taky se snažím nějak vyřešit pravidelné aktualizace dat POI-Importeru.
Původní představa byla použít git a nahrávat na web jen opravdu změněné
dlaždice. Ale narazil jsem na to, že ten export do geojson je pokaždé jinak
uspořádaný, takže git pak hlásí jako rozdíl úplně všechno :-(

Budu to muset nějak přiohnout :-(

Marián

"
Marián