Ahoj,

taky jsem se zapojil do přklápění schránek do OSM a jako pomoc pro případných kontrolách OTG stavu jesem (po velkých peripetiích) nacpal ref schránky do mapy (na osm.paws.cz pokud znáte). Je tam několik omezení. Povedlo se mi zobrazit pouze číslo schránky, bez PSČ depa. Číslo se dá zobrazit volitelně, tedy jen v paws_4, kde je nový seznam "vrstev OSM" -> "pro připěvatele". Zatím je to jen v mapě czech_republic.map, ale až budou ke stažení aktualizace ostatních českých map příští týden, bude to tam také. Pokud bude nějaký širší zájem, můžu přistoupit k úpravám. Už mě napadlo, že by bylo možné sestavovat mapu pouze a jen s poštovními schránkami a ušetří se místo v telefonu, ale jak říkám, pouze pokud by byl zájem, jinak se to nevyplatí. Pro tentokrát jsem to dělal hlavně proto, že mě zajímal tag-transform v osmosis a chtěl jsem si to vyzkoušet.

Honza