Dne 26.3.2018 v 14:56 Mikoláš Štrajt napsal(a):

     > To, ze je v natural napsano water, bych neresil.
    Já bych to teda viděl jako nevhodné.
    Tohle použití podle mě typický trolltag -
    https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Trolltag
    Nejdříve řeknu, že je to voda a pak druhým tagem, že vlastně není.
    Myslím, že vetšina uživatelů to bude pak zpracovávat jako vodu,
    protože značku reservoir_type=chemical nepochopí.

    To už bych to spíše radši značil tímhle
    https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Tag:landuse%3Dbasin

tak to jsem viděl spíš landuse=basin

Cus, ten je taky jenom vodni ...

"An area of land artificially graded to hold water."

To je typickej problem tagovani OSM, ze ho nikdo moc nepromysli, zacne se to pouzivat a pak se na to narazi.

(viděl jsem to někde v chemičce, ne v přírodě)

BTW - když už jsme u těch zábran proti vodě - máme nějaký speciální tag na protipovodňové zátarasy?

(Obzvláště myslím na ty části, kde je jen pás v chodníku, kam se zátaras umístí až před povodní).

Muzes tam dat ze tam stoji zed a nastavit ze v sezone ;D, ale nedelal bych si iluze ze to pripadny navigace pochopej jinak, nez se se tam proste neda projit.

--

Severák