čest práci,

> 2) Nenavýšíme ten limit? (za předpokladu, že se admin najde ;-) )

-1

sice doba pokročila, skoro všude vedou datové dálnice, úložiště jsou levná,
dvě mega nejsou nic ...

... jenže "tisíckrát nic umořilo osla" platí stále

tuhle jsem dělal velký úklid na telefonu, neb mi neprošla aktualizace osmandu
kvůli místu

jistě, konzumní řešení je vykašlat se na úklid a koupit nový telefon s větším
úložištěm

- děkuji, nechci; neutracené peníze raději prožeru a ušetřím planetě jeden kus
ošklivého odpadu ... krát ne tisíc ale osm miliard lidí na planetě, hm, z toho
by už byla slušná hora

nevím, kolika lidmi se násobí tento mailinglist (kolik člověkohodin jsem
vyplácal tím, že tohle budou odběratelé číst :-)), kolik účastníky stojí data
(jak jejich provideři musí investovat do infrastruktury, aby i velké přílohy
prošly všemi antivirovými a kdovíjakými filtry svižně atp.), ale nerozesílat
hromadně megatuny bitíků považuju za dobrý přístup, existuje hafo služeb na
sdílení fotek/souborů a nad nimi pomocníčci, co na jedno/pár? kliknutí změní
mailovou přílohu v odkaz na sdílecí server

- just my 0.02? ;-)

K.