---------- Původní e-mail ----------
Od: Ha Noj <eha...@gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 6. 4. 2018 9:14:32
Předmět: Re: [Talk-cz] Maximální velikost zprávy
"Admin klíče k talk-cz mám já a nově Pavel Zbytovský. Limit 800 KB je
od počátku vzniku a vzhledem k tomu, že jde o hromadnou poštu (mnoho
mailů mnoha lidem) to považuji za správné. Talk-cz asi není nejlepší
archivace informací, nejsem si jist, že zvýšením limitu bude.
"

OK.

Jsem mezitím zjistil, že ty obrázky mají dohromady max 200 kB. Když je
přiložím jako přílohu, tak je to OK, když je vložím přímo do textu, tak
velikost naroste. Jako kdyby se vložila bitmapa. Což je super vlastnost :-D

Nejsem si jist, zda se to v minulosti chovalo stejně a já si tiho nevšiml,
nebo to je nějaká nová chyba. Jen nevím kde. TB, Gimp nebo KDE :-D

Marián

"
ha
hanoj