Jeste bych doporucil udelat nejakou spolecnou relaci kam ulozit
opakujici se tagy jako napr.:

amenity=bicycle_rental je jendnoucelove zarizeni jako ma v Praze
Homeport, v Brne Velonet nebo vidensky CityBike.To co je na obrazku je
stojan pro vsechny s reklamou. Rekola provozuji bezstanicovy system a
chlubi se tim, ze kolo nemusite vratit do stojanu, ale nechat kdekoliv
v zone.

ha
hanoj