Mně by se ty hranice i líbily tak, jak jsou, kdyby byly v samostatné
vrstvě. Ale uvědomuju si teď, že zvláštní vrstva by znamenala renderovat
další miliardy dlaždic (přestože většinou transparentních) a uchovávat
je... Hmm, asi by stačilo ty hranice renderovat jen méně výrazně - založil
jsem na to ticket na Carto, ale pochopitelně od toho nic neočekávám. :-)

https://github.com/gravitystorm/openstreetmap-carto/issues/3490