Ahoj,
Já už měl dlouho v plánu vymyslet pro pruhy, které leží v kolejích, nějaký tag,
protože v mapě Prahou na kole to routing samozřejmě poškodilo.
Celá problematika je ale prakticky dost složitá, protože někde je třeba možná
jízda na kole vpravo od kolejí, což je o něco jednodušší, někde se musí mezi
koleje, někde je slabý provoz a dá se to, atd. Takže jsem s tím nepostoupil dál
než do stadia úvah.
To hlasování počítám, to snad umožní oficiálně, byť tedy nijak zvlášť hvězdně,
protože to spoustu nuancí nepokryje.

V.