---------- Původní e-mail ----------
Od: majka <majka.zem+t...@gmail.com>
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 7. 12. 2018 10:29:04
Předmět: Re: [Talk-cz] WeeklyOSM CZ 436
"

Docela zajímavá je ta zmínka v části "Komunita", ohledně změn u "Jak jste
přispívali(https://hdyc.neis-one.org/?majkaz)", nová sekce "nedávno použité
presety". I když podle mě je ten název trochu nepřesný. Nejsou to nedávno
použité presety jako takové - to by totiž znamenalo nutné použití JOSM a
jeho "špehování" u každého uživatele. Jen to podle mě analyzuje sady změn
pomocí těchto presetů a rozškatulkuje to podle toho změny do skupin.
Lezou z toho zajímavé, ale ne zcela překvapivé informace: já a Marián -
budovy + schránky, moje importy v podstatě jen schránky, tkk turistika,
pschonmann silnice a železnice, Milancer multipolygony, cesty, příroda...

Ale užitečnost si dovedu představit - docela dobře to dává nápovědu ohledně
"zaměření" daného uživatele.

"

Mě zase potěšila nová verze Carto. Konečně nejsou retenční nádrže zobrazeny
jako vodní plochy. Dost mě mi to na mapě vadilo ;-)

A taky mě zaujaly ty diskuse ohledně multipolygonů. Přemýšlím, jestli to
spíše nepřidá další zmatky. Místo aby se řešila pořádná podpora v editorech,
tak se vymýšlí obezličky.

Marián

"

Majka