Druhý problém bude stav dat, respektive formát, který jsou schopni
poskytnout.
Z vlastní praxe vím, v jakém stavu jsou data o inženýrských sítích. Velké
podniky typu Cetin nebo Eon mají a poskytují digitálně, ale přesnost (i
nadzemního vedení) bývá někdy dost špatná.
Vodovody a kanalizace mají někde digitálně, jinde jen na papíře, někde
vlastně neví nic.

Takže abychom se pak nedivili, když na žádost dostaneme dva papíry A4 s
černobílou okopírovanou ortofotomapou a na nich zvýrazňovačem pět teček
(parkovací automaty, aneb jak vypadá typický podklad od obce ke stávajícímu
veřejnému osvětlení)

JAnD