Fotka z mobilu lepší ode mně nebude, bylo to vysoko a je to dost přiblížené.
Tady je zbytek - https://openstreetmap.cz/#map=19/48.92263/14.43712&layers=dGB
a tuhle je vidět rozdíl i na jiných směrovkách, tentokrát i jen mezi pěšími:
https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/22454.jpg
Pro ilustraci - ta modrá linka dole je vršek značky "přechod pro chodce".

Takže jsem vlezla na trasy KČT, a mají to jako CB117.

Vypadá to, že došlo k přečíslování, ale směrovky nevyměnili, ani nepřelepili
číslo rozcestníku - rok 2008 x 2017.
Rozcestník CB014 by měl nyní být Římov, i ho tak máme vyfocený.

Majka

13. dubna 2019 20:08:57 SELČ, "xkomc...@centrum.cz" <xkomc...@centrum.cz>