Ahoj,

z pohledu Fody ma pravdu Mirek, tam se taguje co je na obrazku (a tim
padem i v OSM pro ref), podle osobni zkusenosti bych to tipl, ze 50%
je binec a vic cisel je "OK" i kdyz vetsinou jsem potkal ruzne cisla s
ruznymi prefixy - potkavaji se "kraje", a 50% je nejaka zmena. Takze
ma pravdu i Majka :-) Cele mi to zase vede na kontrolu aktualnosti
tras (podobne jako rozcestniku) - ono to i funguje - byla to prvni
verze OsmHiCheck, co tenkrat delal jako BP student
(https://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/map/ - pridat - cast trasy s
poznamkou) ale neni to dotazene a nevyuziva se to. Neni cas :-( Skoda,
ze den nema tak 150 hodin, aspon nekdy...

Bye