po 27. 5. 2019 v 11:06 odesílatel majkaz <maj...@centrum.cz> napsal:
> Když funguji už rybářova žena, tak tři přání:
>
> na mapě, rozdělit typ "chybného rozcestníku" stejně, jako je to u vyfocených,
> jen je dát šedivě - třeba jen stejnou ikonu jako na vyfocený objekt, ale
> ponechat jen obrysy objektu bez výplně. Tj. na information:board,
> information:map nedávat ikonou rozcestníku. Popřemýšlet, zda by nebylo možné
> nějak vizuálně oddělit chybný cyklo a pěší rozcestník
s tim uz jsme s marianem neco zacali resit - viz.
https://github.com/osmcz/osmcz/issues/183

> v gpx souboru:  změnit tak, aby ikony ukazovaly typ objektu, podobně jako to
> mám v příloze, a ne vše (většina) jako hvězdičky
ted jsou 3 typy ikon podle druhu problemu, ale tohle muze byt uchovano
v barve ikony, jestli to mas nejak vyzkousene, posles mi bud ukzkovy
GPX nebo staci ty casti:

<sym>XXX</sym>

pro jednotlive typy varianty?
(vzdy je potreba mit ikonu pro "other")

> gpx soubor rozdělit, minimálně oddělit ty rozcestníky, jinak asi tak, jak
> navrhuješ
asi to udelam podobne jako s proximity, bude mozne filtrovat, kdyz
nebude filtr zadany,bude vse, jeste popremyslim.

> a bonusové přání: viz výše, ale přihodit jeden společný gpx soubor pro ty, co
> budou chtít vše najednou.
to urcite necham, nekdy se to hodi.

Diky za inspirace ;-)