Od: "majkaz" <maj...@centrum.cz>
Komu: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 12.06.2019 16:20
Předmět: Re: [talk-cz] Upgrade OsmHiCheck

Tak bohužel, Locus mi ukazuje 26623 bodů se stejným stylem (složka) a jediný
rozcestník se stylem jiným (vykřičník).

Našla jsem tohle <https://help.locusmap.eu/topic/support_for_tag_from_gpx_files>, takže
je to záležitost známá (a specifická pro Locus). "Nebere" samotné sym, patrně s
výjimkou omezeného množství ikon garminu.
Nešlo by zjistit od Meniona napřímo, co se s tím dá udělat?

Majka
> Od: "Tom Ka" <tomas.kaspa...@gmail.com>
> Komu: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz@openstreetmap.org>
> Datum: 12.06.2019 14:36
> Předmět: Re: [talk-cz] Upgrade OsmHiCheck

Hm, tak radost byla asi predcasna. Ty symboly z externich baliku se
spravne zobrazuji jen kdyz je tam v GPX (aspon tak to Locus sam
exportuje) jeste pro kazdy bod:

<extension>
<locus:icon>file:Locus Tourism.zip:signpost-3.png</locus:icon>
</extension>

Jinak se pouzije vychozi ikona slozky. Majko muzes to prosim zkusit,
jestli tobe to tak jak to je pojede? Pokud by se musely tyhle veci
vsude pridavat, tak bych se bez toho rad obesel, jednak to nafoukne
GPX soubor, jednak zpomali import a uz ta zavislot ze ma clovek neco
nainstalovano navic mne moc netesi...

Diky