Od: "Petr Schönmann" <pschonm...@gmail.com>
Komu: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 19.06.2019 20:09
Předmět: [talk-cz] JOSM - tag2link RUIAN

Ahoj,nechal jsem přidat do pluginu tag2link proklik na webstránky RUIAN - detail
objektu. Když tedy nyní kliknete na klíč či hodnotu, nabídne vám menu volbu která vás
přesměruje na Veřejný dálkový přístup.INFO viz tiket
níže.https://josm.openstreetmap.de/ticket/17828#ticket
<https://josm.openstreetmap.de/ticket/17828#ticket>Pěkný den.