Souhlasim s Majkou. Ta poloha je jeden z dulezitych udaju. Casto jsou
v OSM rozcestniky dost mimo realitu a rozumne zamerena fotka to umozni
odhalit. Kamarad, co taky fotil z fotaku to resil tak, ze nahraval GPX
do navigace a pak to podle (predem rozumne nastaveneho tj. +- par
vterin) casu nechal doplnit do EXIFu fotek. V pripade zajmu muzu
pohledat nejaky detailnejsi navod.

Praskat to ale do mapy nekam se mi moc nelibi, navic, kdyby to byl
default, tak to odklikne vetsina lidi a vubec je nenapadne pozici
nejak upresnovat. Taky se mi stane, ze ve fotce GPS souradnice chybi -
staci ze neni fik a v ramci foceni si toho clovek nevsimne, ale pak se
snazim to umistit s pomoci mapy a ortofoto po pameti (ala nalevo od
cesty asi 2m za krizovatkou).

Staci takto?