Bohužel mám obavu, že to na dobře zmapovaných místech povede k problémům. Když
jsem se podívala v okolí, tak to vyhodilo příjezdy k barákům, co jsou za
plotem, nebo čerstvě vyjetou "cestu" po louce (protože letecký snímek je patrně
nasnímaný těsně po pouti, co se u nás koná přesně jednou v roce a na tu louku
tudy vjíždí kolotočáři). Vyběhlo toho docela dost, ale skutečně chybějící ulice
žádná.

Vysloveně si to říká o to, aby to nějaký snaživec, co na místě v životě nebyl,
domapoval na dálku jako běžnou ulici. Specificky ty příjezdy k barákům se podle
toho leteckého snímku rozeznat jako takové nedají, muselo by se minimálně do
Panoramy, pokud je tam k dispozici. To ale moc lidí neudělá.

Ta nezmapovaná místa jsou taky problematická - pokud jsou to "dlouhé vsi", kde
opravdu nejsou jiné ulice než ta státní, co tudy prochází, případně se tam
kříží dvě takové a baráky jsou jen podél nich, bude je to jako "nezmapované"
vyhazovat navěky. Namapovat tam nějaký vjezd jako residential jen proto, aby to
přestalo vyskakovat, se mi opravdu nechce.

Majka