Myšleno to bylo jinak:
Žiju v tom, že "nezmapovaná místa" hledají v obci alespoň jednu
"residential" cestu. Pokud nenajdou, označí to místo jako nezmapované.
U toho co jsem měla na mysli ty baráky zkrátka jen lemují silnici I. /
II. / III. třídy. Nic jiného než ten průjezd skrz tam není, i vjezd na
pole bývá mimo ves.

U toho Bingu:
Ty vjezdy co to po okolí našlo jsou všechny za plotem, resp. za zdí,
neviditelné jinak než z leteckých snímků, zkrátka umělé inteligenci
buď chyběl jen ten kus "za zdí", nebo celý ten vjezd do zahrady, pokud
tam fakticky nic jiného není (třeba hned u silnice je plot).

Mapovat někomu zahradu nebo dvůr preventivně (vč. označení jako
soukromé) jen proto, aby to tam někdo nenastřílel podle Bingu se mi
jako řešení nelíbí.
Jedna možnost by byla zakreslit ty bariéry jako takové, tedy ten plot
podél ulice a doufat, že to mapujícím bez místní znalosti dojde.
Fakticky taky jen práce pro práci.