Diky moc vsem za vyzkouseni. Zdenku, mohl by jsi mi (klidme mimo
konferenci) poslat bud idealne snimek obrazovky kde jsi a na co
klikas, nebo aspon kopii adresy z adresniho radku - psal jsi o tabulce
poslednich fotek, ale tam nejsou tyhle starsi fotky, jejichz cisla jsi
ted posilal, takze si nejsem jistej,  co a kde vlastne delas.

Poslu ti na sebe i mobil, kdyby jsi to chtel zkusit vyresit po telefonu.

Diky tom.k